Perbezaan Produk Acai Berry Asli Dan Palsu

Terdapat banyak produk perlangsingan di serata dunia dgn menggunakan pelbagai cara dan kaedah yang berbeza-beza.product Acai berry adalah salah satu product pelangsingan yg semakin laris dipasaran di asia dan di luar negara.Disebabkan hasil nya menakjubkan ramai pihak tidak bertanggungjawab telah mengambil kesempatan membuat klon product ini.tetapi kesan nye sangat bahaya sekiranya membeli product yang tiruan.disini adalah beberapa contoh utk membeza kan samaada product yg anda beli ASLI atau pun PALSU.


Pressure sensitive seal (penutup dalam botol)
Penutup dalam botol ABC Acai berry yang ASLI menggunakan penutup gam yg kemas bg menjaga kualiti soft gel di dalam nya.berbeza dgn yg PALSU tidak menggunakan penutup bergam.

Softgel Laser Mark
Softgel yang ABC Acai berry yg ASLI memiliki sifat glossy and laser mark (tulisan) ''ABC'' tepat ditengah2. Berbeza dgn yg PALSU tulisan ''ABC'' dilihat tidak center di tengah.

Kandungan Cecair didalam Softgel.
Cecair softgel yg ASLI adalah disebelah kiri. Cecair nya bewarna coklat gelap dan apabila di sentuh akan berasa sedikit spt pasir halus dan kesat.berbeza yg PALSU hanya bewarna putih dan bila di sentuh terasa berminyak.

Dessicant (Penyerap kelembapan)
Penyerap kelembapan yang ASLI adalah sebelah kiri menggunakan kualiti yg terjamin. Berbeza dgn yg PALSU menggunakan kualiti yg rendah.


Tempahlah dengan kami untuk produk yang lebih murah dan asli !

0 comments: